Jag va faktiskt nervös!!

De där med nätdejtning funkar hyffsat bra ibland men när de gäller sexdejtning via internet träffas man ju enbart för bådas njutning. De va just de jag gjorde igår.
Kl 22:50 bestämde vi oss för att träffas, snabbt in i duschen, va ju tvungen att göra mig fräsch å raka mig. Han kom med sin volvo V70 kl 23.20 för att hämtade mig. Han bor på ett hotell här i stan emellanåt när han kommer för att jobba så vi åkte dit.
Lite hemligt gick vi in garageingången och upp på våning 3. Vi satte oss i soffan, han väldigt nära. Snackade lite om dittan å dattan, plötsligt frågade han om han fick kyssa mig, hållkäften sa jag åsså va de igång!
Använd fantasin om hur de hela slutade :)
Somnade sent på morgonen för att sedan kliva upp tidigt, gå hem å fixa till sig innan jobbet började kl 8.
Sen va ännu en fantastisk sexdejt avklarad ;)

*slampan*





Kommentarer
Postat av: W

Jag är avundsjuk på dig som vågar! =D

2009-02-03 @ 22:07:45
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0