För någon helg sen....

.... Jag satt hemma och hade tråkigt, ville ut och festa (för en gångs skull) men inga av mina vänner kände för de.
Chattade med en kille som tyckte att vi kunde ses ute senare på kvällen, nja tänkte jag. Precis i den sekunden blev
jag bjuden på förfest av ett par som jag känner lite ytligt, jag nappade. Sagt och gjord åkte jag på förfest, rätt
trevligt faktiskt. När vi kom ut på krogen så hängde jag med killen i sällskapet, vi dansade och drack. Gick på toaletten
tillsammans och de de skulle vi inte gjort, han va full, jag va full åiomedde så kysstes vi. Han blev väldigt på, han körde
handen innanför mina trosor därav blev vi väldigt kåta men vi hämmade oss denna gång som tur var!

När jag Gick för att hämta ut min jacka i garderoben mötte jag killen som ville att vi skulle ses, han tittade på
mig och sa: Men herregud, de är ju du!! Mm å där är du sa jag. Vi gick ut tillsammans och han ville att jag skulle följa
med honom hem, de gjorde jag :)
När vi väl kom hem till honom bjöd han på drinkar och vi blev fulla. Han körde handen innanför mina trosor och pullade mig till extac, tog av mig mina trosor körde in kuken bakifrån drog hårt i mitt hår och daskade mig allt hårdare på stjärten!! Sen hade sex i alla möjliga ställningar tills vi somnade.

Som sagt, nät(sex)dejtning funkar bra ibland!!


*slampan*











Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt tema på bloggen... Det gäller att ligga i för att kunna uppdatera ; )

2009-02-03 @ 22:03:56
Postat av: *slampan*

Jag har ju massa historier jag kan skriva om...

2009-02-03 @ 22:23:13
Postat av: Fittan Fes

Hoho, mindre vågat hittar hos oss;

www.fittanfes.com

See ya!!

2009-02-04 @ 00:07:18
URL: http://www.fittanfes.com
Postat av: Hälsoprojektet

Hej! Är du intresserad av hälsa, kost och motion? Besök då vårt projektarbete med inriktning hälsa! Vi har fått all fakta ifrån sjukgymnaster, personliga tränare, dietister och lärare inom hälsa. Välkommen in, kommentera gärna!

2009-02-04 @ 09:46:28
URL: http://halsoprojektet.blogg.se/
Postat av: niklas

Spelar det någon roll vilken bil man har???

2009-02-04 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0